KAŽDÁ NEMOVITOST MŮŽE BÝT KRÁSNÁ
KAŽDÁ NEMOVITOST MŮŽE BÝT KRÁSNÁ. NECHTE ZAZÁŘIT I TU SVOU

HOME STAGING

Home staging je profesionální příprava nemovitosti k prodeji. Nejedná se o zakrývání vad a nedostatků, jak si mnozí myslí. Cílem home stagingu je, aby nemovitost oslovila co možná nejširší okruh potenciálních zájemců. Důraz je kladen na prosvětlení interiéru, zvýraznění výhod dispozice a navození příjemné atmosféry.

KAŽDÁ NEMOVITOST MŮŽE BÝT KRÁSNÁ. NECHTE ZAZÁŘIT I TU SVOU

HOME STAGING

Home staging je profesionální příprava nemovitosti k prodeji. Nejedná se o zakrývání vad a nedostatků, jak si mnozí myslí. Cílem home stagingu je, aby nemovitost oslovila co možná nejširší okruh potenciálních zájemců. Důraz je kladen na prosvětlení interiéru, zvýraznění výhod dispozice a navození příjemné atmosféry.

V závislosti na stavu nemovitosti a jejím vybavení rozlišujeme tři typy home stagingu. Někde postačí pár drobných dekorací, jindy vyžaduje interiér více úprav a různých doplňků. V některých případech se vyplatí vymalovat nebo vyměnit koberce apod. U nezařízených nemovitostí je vhodné vybavit prostory alespoň základním nábytkem.

Formy home stagingu

  • Foto staging
  • Home staging – zařízená nemovitost
  • Home staging – nezařízená nemovitost

Proč využít home staging

  • Zrychluje prodej nemovitosti
  • Zvyšuje atraktivitu nemovitosti
  • Šetří čas a energii majitelů nemovitosti
  • Zlepšuje stav a zvýší cenu při prodeji
  • Pomáhá přilákat zájemce
  • Podporuje emotivní složku rozhodování

 

V závislosti na stavu nemovitosti a jejím vybavení rozlišujeme tři typy home stagingu. Někde postačí pár drobných dekorací, jindy vyžaduje interiér více úprav a různých doplňků. V některých případech se vyplatí vymalovat nebo vyměnit koberce apod. U nezařízených nemovitostí je vhodné vybavit prostory alespoň základním nábytkem.

Formy home stagingu

  • Foto staging
  • Home staging – zařízená nemovitost
  • Home staging – nezařízená nemovitost

Proč využít home staging

  • Zrychluje prodej nemovitosti
  • Zvyšuje atraktivitu nemovitosti
  • Šetří čas a energii majitelů nemovitosti
  • Zlepšuje stav a zvýší cenu při prodeji
  • Pomáhá přilákat zájemce
  • Podporuje emotivní složku rozhodování


06 --- NAPIŠTE MI

MÁTE DOTAZ?

 

[supsystic-form id=11]